Πέμπτη, Νοεμβρίου 09, 2006

The Simpsons Voice Actors


Σήμερα έλεγα να σας μιλήσω λίγο για Bleach k Νaruto, δυο anime όπου μου πήραν τα μυαλά (έχω δυο όπως ήδη μερικοί ξέρετε...το ένα για καβάτζα όταν δε λειτουργεί το άλλο :P) τους τελευταίους μήνες. Κ τα δυο μου τα πρότεινε ο Σταμάτης (ένας κολλητός μου εδώ στην Καβάλα) μάλλον για να με καταστρέψει. Εθισμός. Έλιωσα τους προηγούμενους τρεις μήνες κ τώρα που τα ολοκλήρωσα δεν ξέρω τι να κάνω!! Τέσπα δεν θα συνεχίσω γιατί είπα ότι ΔΕΝ θα μιλήσω γι αυτά σε αυτό το post :PP

Δείτε όμως τι πραγματικά σας έχω σήμερα...φανατικός κ με αυτούς δυο χρόνια. Από τους 18 κύκλους που παίζουν στην τv (για να είμαι πιο ακριβής ο φετινός είναι ο 18ος κ ακόμα τώρα άρχισε) έχω καταφέρει κ δει τουλάχιστον τους 10 ενώ δεν υπάρχει περίπτωση να μην τους ολοκληρώσω. Αγάπη μεγάλη!! Τι είναι ?? Oι SIMPSONS φυσικά. Αυτό που αναρωτιόμουν πάρα μα πάρα πολύ καιρό τώρα ήταν ποια ήταν τα πρόσωπα που κρύβονταν πίσω από τους χαρακτήρες. Την απάντηση μου την έδωσε κ πάλι ο Σταμάτης κ σας την παρουσιάζω εδώ σήμερα. Τουλάχιστον για τις αντρικές φωνές! Παρακολουθείστε το βιντεάκι κ μείνετε με ανοιχτό το στόμα. Εγώ, η αλήθεια είναι, ότι περίμενα να δω λαό από πίσω, οπότε ξαφνιάστηκα αρκετά!!!

Τεσπά, να μην πολυλογώ άλλο...Δείτε:

Δεν υπάρχουν σχόλια: