Σάββατο, Ιουλίου 05, 2008

Where the Hell is Matt?

Ουάου!! Η τελευταία ανάρτηση μου έγινε ένα μήνα πριν!!! Σχεδόν δηλ.!! Πρέπει να με δικαιολογήσετε όμως...Το καλοκαίρι ήρθε...νέες ασχολίες ξεκίνησαν...που χρόνος?!!



Τέλος πάντων...από φθινόπωρο θα είμαι πάλι εδώ να συνεχίσω αυτό που ξεκίνησα (κ κατά διαστήματα μέσα στο καλοκαίρι, όταν βρίσκω κάτι καλό να σας δείξω)

Για σήμερα πάντως σας έχω κάτι χαλαρωτικό...κάτι που θα σας ταξιδέψει όταν το δείτε κ όταν το ακούσετε. Είμαι σίγουρος ότι αφού τελειώσει το συγκεκριμένο βιντεάκι θα νιώσετε πολύ διαφορετικά, πολύ πιο όμορφα, ..κ είμαι σίγουρος ότι θα το δείτε ξανά κ ξανά




Έφυγαααααααααααα. Πάω να καθαρίσω μερικούς καλούς

10 σχόλια:

ποντίκι είπε...

Τωρα εγώ τι πρέπει να νιώσω;
Δεν ξέρω Αχιλλέα, το σκέφτομαι..
Οχι δεν θα το ξανα έβλεπα, αρκετά γέλασα, αναρωτήθηκα, κουράστηκα.
Γιατί χοροπηδούσε αυτός όμως δεν κατάλαβα..
Αντε βρε καλό καλοκαίρι και εκείνος ο καφές κρύωσεεεεεεε...

ποντίκι είπε...

Σταμάτα να κάνεις βόλτες στα blog
και κοίτα να κάνεις κάποια ανάρτηση....
the indolent

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Καλες διακοπες! Καλα να περασεις!

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλό μήνα.... να περνάς καλά!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

εεεεε... ψιτ..... καλά είσαι?????????

ποντίκι είπε...

kala.....................

ποντίκι είπε...

Ενώ εσύ βλέπω ασχολίσε....
Φιλια.

ποντίκι είπε...

Που εισαι βρε παλικάρι;
Τι έγινες;
Αρχισα να ανυσηχώ;

Οεο? είναι κανείς εδώ;

Achilleas είπε...

Ουπς...ξέχασα ότι έχω blog!!
Ποιος? Εγώ!!....ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΟΝ!!


Θα επιστρέψω...θα επιστρέψω δημήτριος....

εχμμμ...

δρυμήτερος ήθελα να πω :P

ποντίκι είπε...

Χρονια πολλά !!!!!!
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ που εισαι;