Σάββατο, Οκτωβρίου 27, 2012

Εντεχνο

 Και γυρνάω χρόνια πίσω όταν ήμουν φοιτητής στην Χίο (ωραία χρόνια, αξέχαστα) όταν ήμουν ραδιοπαραγωγός (ναι τα κάναμε κ αυτά για κάνα δυο χρόνια). Το πάρτυ ξεκινούσε κάθε Παρασκευή 18:00-20:00 κ το μενού περιλάμβανε την πρώτη ώρα έντεχνο κ την δεύτερη ελληνικό ροκ.  Βέβαια ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιες από αυτές τις Παρασκευές γινόταν το "έλα να δεις" από αφιερώσεις κ κάποιες άλλες υπήρχε η απόλυτη ησυχία
Τώρα θα μου πείτε πως μου ήρθαν όλα αυτά (βασικά δεν θα πείτε τίποτα, αλλά σε κάποιον πρέπει να ρίξω την ευθύνη για το σημερινό μου ποστ :P), αλλά η απάντηση είναι απλή. Εχθές ήμουν με την κοπέλα μου στην Κατινάρα, ένα καφέ μπαρ εδώ στην Καβάλα, και μεταξύ συζητήσεων και χαζέματος, το ευαίσθητο (λέμε τώρα) αυτάκι μου "έπιασε" κάποια πραγματικά πολύ όμορφα κομμάτια τα οποία δεν γνώριζα κ τα οποία αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας.  Το συγκεκριμένο μαγαζί "παίζει" έντεχνη κυρίως μουσική, παλιά κ νέα κομμάτια κάποια από τα οποία συνήθιζα να τα βάζω κ εγώ ( εδώ έκανα την σύνδεση με την πρώτη παράγραφο για όσους δεν το έπιασαν :P)


Έχουμε κ λέμε:

1.  Δ. Ζερβουδάκης - Τ' ανείπωτα






Στάσου λιγάκι, μη μιλάς, άσε το χτύπο της καρδιάς να πει ό,τι είναι για να πει, στο φως να γεννηθεί..
Για ένα τίποτα, μη φοβηθείς, πώς φτάσαμε στ'ανείπωτα..
Γλυκιά μου, μη χαθείς...




2. Ν. Μποφίλιου - Το μέτρημα





Και μου βγαίνουν πάντα λίγοι ή μου βγαίνουνε πολλοί
σ' ένα μέτρημα που ανοίγει την παλιά μου την πληγή.







3. Λ. Μπαλάφας -  Ταξίδι για να σε βρω







Ε,ε,ε,ε
ταξίδι για να σε βρω
Ο,ο,ο,ο
φωνάζω να μ' ακούσεις






Δεν υπάρχουν σχόλια: