Σάββατο, Απριλίου 19, 2008

Γιατί είμαστε άντρες


1. Ακόμα και στο κατούρημα έχουμε στόχους και μπορούμε να είμαστε αθόρυβοι, όταν θέλουμε.

2. Το μόνο βιολογικό ρολόι που γνωρίζουμε, είναι αυτό που μας ειδοποιεί ότι αρχίζει το Champions League.

3. Η εκάστοτε τσατίλα μας δεν οφείλεται σε μια αόριστη ορμονική τσιγκολελέτα, που εκφράζεται με τη δικαιολογία-πασπαρτού «έχω περίοδο».


4. Είμαστε τόσο απλοί και ειλικρινείς, ώστε να έχει σημαδέψει τη ζωή μας ένα σπάσιμο της μέσης του Νίκου Γκάλη μπροστά στον Τσατσένκο, ένα ψαλιδάκι του Αναστόπουλου στο ενενήντα ή το τελευταίο καλάθι του Μάικλ Τζόρνταν. Δηλαδή, έχουμε ήρωες και δεν έχουμε πρόβλημα να το παραδεχτούμε. Ενώ οι γυναίκες έχουν μόνο ανταγωνίστριες. Και τον κομμωτή τους ως ότι πιο κοντινό στην έννοια «ήρωας».


5. O γάμος δεν είναι η υψηλότερη στιγμή της καριέρας μας. Και -μεταξύ μας-δεν πολυκαταλαβαίνουμε γιατί πρέπει να συζητάμε επί έξι μήνες (πριν) και έξι (μετά) αυτό το μισάωρο ορθοστασίας δίπλα σε μια ντυμένη μπομπονιέρα (νύφη), ενώ οι υπόλοιποι βρίσκουν πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι τους έχουμε γυρισμένη την πλάτη κι ετοιμάζονται για ριζοπόλεμο


6. Ποτέ δεν γυρίστηκε ταινία με τίτλο «Oι εντιμότατες φίλες μου». Προφανές για ποιο λόγο.


7. Όσο υπάρχει ζωή σ' αυτό το πλανήτη, θα υπάρχει πάντα μια Σούλα πρόθυμη ν' αποτελέσει την "εναλλακτική" μας λύση.

8. Μπορούμε, εκ του ασφαλούς, να υποστηρίζουμε τις θεωρίες περί ισότητας, αφού στο κάτω-κάτω δεν κοστίζει τίποτα. Ενώ κατά βάθος ξέρουμε καλά ότι ο άντρας ήταν αυτός που ανακάλυψε τα προκαταρκτικά στο σεξ και μάλιστα τα ονόμασε «μπύρα».


9. Oι ποικιλίες νέων μοντέλων, σε αυτοκίνητα και γυναίκες, ανανεώνονται συνεχώς.


10. Ένα λευκό πουκάμισο με κολλαρισμένο γιακά κι ένα ζευγάρι σοβαρά παπούτσια ήταν, είναι και θα είναι αρκετά.


11. Δεν χρειάζεται ν' ανησυχούμε αν θα φύγει κάποιος πόντος στο καλσόν. Εκτός αν είμαστε εύζωνες.


12. Ένας άντρας δεν φοβάται να παραδεχτεί ότι έκανε μαλακία. Αντίθετα, μια γυναίκα θα επικαλεστεί είτε «τον πόλεμο που της γίνεται επειδή ζει σε έναν ανδροκρατούμενο κόσμο» είτε ότι «είχε περίοδο» είτε ακόμα και «τον Κρόνο που περνούσε χτες πάνω από τον Αχλαδόκαμπο» προκειμένου ν' αποδείξει ότι, τελικά, δεν φταίει αυτή.


13. Ε, ναι λοιπόν! Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε ποτήρι για να πιούμε νερό απ' το μπουκάλι του ψυγείου.


14. Έχουμε «λόγο τιμής».


15. Δεν είναι μυστικό ότι αυνανιζόμαστε.


16. Κατά βάθος, είναι πολύ πιο υγιές ο καλύτερος φίλος μας να λέγεται Αζόρ και να κάνει «γουφ», από το να λέγεται «μονόπετρο» και να κάνει ενάμισι εκατομμύριο. Τουλάχιστον, σ' αυτόν που μας χάρισε τον Αζόρ δεν χρειάζεται να του κάτσουμε


17. Δεν είναι απαραίτητο να μιλάμε συνέχεια.


18. Τα δικά μας κριτήρια συνοψίζονται στην απλή εξίσωση «έχει ωραίο κώλο, άρα γουστάρω». Εκείνες, προκειμένου ν' αποφασίσουν, πρέπει να ξέρουν «πόσα βγάζει», «πόσο επιτυχημένος είναι», «τι αμάξι οδηγεί», «αν έχει πισίνα» και«αν είναι παντρεμένος». Πολλή κούραση...


19. Όσα «executive», «manager» και «director» και να γράφονται στην carte-visite μας, μπορούμε πάντα να χρησιμοποιούμε τη φράση «τσίμπα ένα αρχ*δι», όταν μαζί με μερικούς άλλους σαν εμάς κερδίζουμε κάποιους άλλους, σαν κι εμάς, στο mini-soccer.

20. Σε τελική ανάλυση, αν δεν μας αρέσει, έχουμε πάντα την επιλογή να κάνουμε εγχείρηση αλλαγής φύλου.


21. Όταν σφίξουν τα πράγματα, υπάρχει πάντα ένα
Aγιο Όρος. Και μόνο που το ξέρουμε, αρκεί.

22. Γιατί οι γυναίκες βρίσκουν μετά από ένα χωρισμό παρηγοριά μιας φίλης τους ενώ οι άντρες στην αγκαλιά μιας γκόμενας.

23. Βρίσκουμε δουλειά με την αξία μας και όχι βάζοντας ένα μίνι και βγάζοντας έξω όλη την γύμνια μας.

16 σχόλια:

Μπουρμπουλήθρα είπε...

και να υποθεσω οτι ειστε υπερηφανοι για ολα αυτα ε? Τς Τς Τς... Αντρες τι να πει κανεις?

ποντίκι είπε...

Βρίσκουμε δουλειά με την αξία μας και όχι βάζοντας ένα μίνι και βγάζοντας έξω όλη την γύμνια μας.

τι να σου πω!!!!! εχει χάρη που έχω πιει λίγο παραπάνω και δεν θέλω να μιλήσω... γιατί δεν θα σου αρέσει αυτά που θα πω...
Καληνύχτα.
Με απογοητευσες.

Β. είπε...

Χου χου Αχιλλεα και σε ειχα συμπαθησει! εγω ενα εχω να πω... Οταν παω σε κοινες τουαλετες καταλαβαινω αν πριν απο μενα πηγε αντρας...! Και οταν βγαινω με τους φιλους μου νιωθω ηλιθια μονο και μονο επειδη δεν ξερω τι ειναι η "μιζα" στα αμαξια και δεν γνωριζω το τελευταιο μοντελο της Αουντι....

Αν ειναι αυτη η εξυπναδα σας, well done!

Χιχι, γελασα πολυ ομως :)

Achilleas είπε...

Μπουρμπουλήθρα: χα χα... Εγώ ένα έχω να πω GOD BLESS AMERICA ;)
Άσχετο? :P

Ποντίκι: Ευτυχώς κρατήθηκες Σοφία. Δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι γύρισες σπίτι λιγάκι τσιτωμένη….

Χαμένο Ρόδο: Κ εγώ δεν ξέρω ποιο είναι το τελευταίο μοντέλο της Αudi ούτε της Bmw ούτε της Μercentes. :P
Μήπως κάτι δεν πάει καλά μαζί μου? :P

ποντίκι είπε...

Τσιτωμένη ναι... αναρωτιέμαι καμία φορά πως με καταλαβένεις!!!
και μετά μου λες δεν καταλαβένεις τις γυναίκες....
θα βρω χρόνο και θα γράψω. Να περιμένεις....

"ζαχαρούλα.." είπε...

χμμμ... μάλιστα.. μάλιστα.. ενδιαφέρον!!!!!

καλημέρα!!!

Achilleas είπε...

ποιο νούμερο απ' όλα? :P
Tην καλησπέρα μου

SisSy είπε...

Μπορέις να λες ότι θέλεις αγαπητέ Αχιλλέα! Επειδή τα λες, δε σημαίνει βέβαια ότι ισχύουν κιόλας!
Κορίτσια μη ψαρώνεται!
Ο κάθε άνθρωπος(άντρας ή γυναίκα) είναι ξεχωριστός!! Δε υπάρχει επομένος κατηγορία ΑΝΤΡΕΣ(ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ) ΓΥΝΑΙΚΕΣ(ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ), κατηγορίες υπάρχουν στο basket(Α1, Α2) αλλά και στο ποδόσφαιρο(δεν ασχολούμαι)! :-)
Αλλά και αλλιώς να το πάρουμε για να μπαίνεις στον κόπο να μας βρεις τα ελλατώματα κάτι αξίζουμε και 'μεις. Την επόμενη φορά κάνε τον κόπο να βρεις τα προτέρηματά μας!!
:-)

Achilleas είπε...

Ότι αξίζετε...αξίζετε αγαπητή μου Σίσσυ...Είστε το άλλο μας μισό...μας συμπληρώνετε...

Ωστόσο θα αφήσω σε σένα να μου γράψεις τα προτερήματά σας...είτε εδώ...είτε στο blog σου το οποίο από ότι είδα έχεις παραμελήσει τελευταία. Αυτή είναι εργασία σου...να μου δείξεις μερικά από τα καλά σας χαρακτηριστικά...

:)

SisSy είπε...

Πράγματι το έχω παραμελήσει το blog μου, δεν έχω πολύ χρόνο για να γράψω, συνήθως μπαίνω από την δουλειά οπότε αυτό που μπορώ να κάνω είναι καμιά βόλτα στα άλλα blogs! Είπα ότι έχουμε προτερήματα!
Δεν είπα ότι ξέρω και ποιά είναι!
:-)

Achilleas είπε...

Πάντως φρόντισες να μου δώσεις τροφή με την τελευταία σου ανάρτηση στο blog σου, χε χε...

Ακόμα δεν έχω συνέλθει... :P

SisSy είπε...

Τι με τα ελλατώματά μου?
Κάτσε να σου πω και μερικά από τα καλά μου βρε, μη νομίζεις ότι είμαι και του πεταμού.
Λοιπόν, μμμμ...
Καταλαβαίνω το ψέμα από χιλιόμετρα.
Έχω ένστικτο όσον αφορά τους ανθρώπους.(σπάνια πέφτω έξω)
Είμαι επιφυλακτική όσο πρέπει!
Δε παρασύρομαι εύκολα (αν πραγματικά δε θέλω).
Είμαι πιστή στις σχέσεις μου.
Δε μ'αρεσει να κάνω στους άλλους ότι δε θα ήθελα να μου κάνουν.
κ.α. (μη τα πω και όλα)
και φυσικά είμαι πανέμορφη, πανέξυπνη και πολύ επιτυχημένη dj!!
και πανώ απ΄όλα μετριόφρων!!
:-)

Achilleas είπε...

Λίγο ακόμα αν το συνέχιζες θα σε ερωτευόμουν χωρίς καν να σε έχω δει από κοντά!!

Χεχε....

Πάντως ήδη ξέχασα τα αρνητικά σου. Όχι...όχι...δε θέλω να μου τα υπενθυμήσεις. :PP
Προτιμώ να βλέπω τα θετικά σου αν κ δεν είμαι σίγουρος για όλα...


Το πανέμορφη πανέξυπνη...οκ φαίνονται...
Τα υπόλοιπα όμως? Μάλλον θα χρειαστεί κάποιος να τα επιβεβαιώσει. :)

SisSy είπε...

Χαχα!! Όχι δε θα επαναλάβω τα ελαττώματά μου!!..
αλλά θα σου τραγουδήσω..

Αν τύχει και μ΄ερωτευτείς
πολλά μπορεί να υποστείς
απ΄τις αρχές θα΄ναι μεγάλες οι κυρώσεις
Οι ανυπότακτες καρδιές
φέρουν πολύ βαριές ποινές
γι΄αυτό καλύτερα σε μένα
μην ενδώσεις
Θέλει μαγκιά για ν΄αρνηθείς
της σιγουριάς τα κυβικά
για έναν έρωτα να πεις
εγώ θα ζω με δανεικά
θέλει μαγκιά για να δοθείς
σε ένα πάθος δυνατό
μα εσύ μωρό μου δεν διαθέτεις απ΄αυτό

Αν τύχει και μ΄ερωτευτείς
θα χάσεις την καλή δουλειά
και θα διωχτείς απ΄την μεγάλη εταιρεία
Κι εκεί που όλα πάν΄καλά
με σπίτια και εξοχικά
στο δρόμο θα βρεθείς
χωρίς να έχεις μία
Θέλει μαγκιά για ν΄αρνηθείς
της σιγουριάς τα κυβικά
για έναν έρωτα να πεις
εγώ θα ζω με δανεικά
θέλει μαγκιά για να δοθείς
σε ένα πάθος δυνατό
μα εσύ μωρό μου δεν διαθέτεις απ΄αυτό

Θέλει μαγκιά να μπορέσεις να δεις
τη ζωή καθαρά και να πεις γεια χαρά
Σ΄ότι σε δένει σε κρατάει στη γη
και δεν σ΄αφήνει να πετάς σαν πουλί
Ομως το βόλεμα είναι βόλεμα μωρό μου
πού ν΄αφήσεις τη χλιδή μια αξία σταθερή
και να γυρίσεις πάλι στα ζόρια τα ίδια
αυτό το κάνουν μόνο όσοι έχουν μεγάλα ....
Θέλει μαγκιά για ν΄αρνηθείς
της σιγουριάς τα κυβικά
για έναν έρωτα να πεις
εγώ θα ζω με δανεικά
θέλει μαγκιά για να δοθείς
σε ένα πάθος δυνατό
μα εσύ μωρό μου δεν διαθέτεις απ΄αυτό

Θέλει μαγκιά να μπορέσεις να δεις
τη ζωή καθαρά και να πεις γεια χαρά
Σ΄ότι σε δένει σε κρατάει στη γη
και δεν σ΄αφήνει να πετάς σαν πουλί

ΘΕΛΕΙ ΜΑΓΚΙΑ
Στίχοι - Μουσική : ΕΥΣΤΑΘΙΑ
Τραγούδι : Ευσταθία / Πλιάτσικας
:-)

Achilleas είπε...

Και οι ανυπότακτες καρδιές όμως κάποια στιγμή υποτάσσονται. Είναι μέχρι να βρεθεί το συγκεκριμένο άτομο να τις αγγίξει

Τώρα τα υπόλοιπα που αναφέρει το κομμάτι...όλα είναι ένα ρίσκο που σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως το παίρνεις!!

Από τραγούδι καλά μας τα είπες. Από μαγείρεμα κ από νοικοκυριό πως πας?

χεχεχε :PPP

Blogger είπε...

There's shocking news in the sports betting industry.

It has been said that every bettor must watch this,

Watch this or quit betting on sports...

Sports Cash System - Automated Sports Betting Software