Κυριακή, Απριλίου 13, 2008

Funny Dogs

Μετά από ένα κουραστικότατο ΣΚ, ήρθε η ώρα για ένα ακόμα ποστάκι. Πάλι άλλαξα θέμα την τελευταία στιγμή αλλά νομίζω ότι κ αυτό δε θα σας απογοητεύσει. Αν κ οι γάτες παραμένουν η λατρεία μου (γι αυτό κ ασχολήθηκα μαζί τους σε παλαιότερο πόστ) σειρά παίρνουν τα σκυλάκια

1) Αν κ μου άρεσε όλο το βιντεάκι γενικά δεν μπορώ να σταματήσω να βλέπω τον κομάντο (ή αλλιώς νέο Tom στο επικίνδυνες αποστολές ΙΙΙ) του 2:56 :P

2) Γιατί η κότα πέρασε τον δρόμο? Οεοοοο!!



3) 0: 09..αγγαλίτσαααα αγγαλίτσαααααααααα….ΠΟΤΕ!!!

0:44 συγνώμηηηη!!!

1:33 ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑ (το καλύτερό μου..σκύλος που γελάει…οχαχαααααααααχαααα)

1:37 γάτα εναντίον 2 σκυλιών….γάτα ftw!!!

2:55 Ζντουυυυυυυυπ!

3:07 τα φυτά το ξεκίνησαν!!! Δε φταίω εγώ!!

3:57 Κοίτα με στα μάτια λοιπόν κ ‘ξηγήσου !!!


4 σχόλια:

Β. είπε...

Χιχι.. Καλημερα Αχιλλεα μουυυυ!!
Καλα τι πανεμορφα σκυλακια???? Θα μου παρεις εκεινο που χοροπηδαει στα λιβαδια? Μου θυμιζει εμενα!!
Αχ πολυ ωραιο! Αν και λιγο το beat party με εκανε να αποκτησω εναν ψιλοπονοκεφαλο.. λολ...

Μετα απο το βιντεακι πηγα να κανω μια μεγαλη αγκαλιτσα στον Φροντο μου.. :) Ο οποιος τα βαριεται αυτα αλλα εγω τον αγαπω!

Καλημερααααα :)))

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Καλησπερα!! τι αστεια βιντεακια!! πιο καλο ειναι το σκυλι με το τραμπολινο στο πρωτο βιντεο. Τελεια.. μου αρεσουν πολυ τα αστεια βιντεακια..

ποντίκι είπε...

http://big-gourouni.blogspot.com/
πάνε απο εδώ..
δεν θα πω τιποτα άλλο.
καληνύχτα απο εμενα.

Achilleas είπε...

αααα) Καλησπέρα μεγάλη τηλεφωνήτρια!! Ερώτηση: ο φρόντο τι είναι? Πάντως σίγουρα δε θέλεις τον Τομ? Ξανασκέψου το

βου) Μπαρμπ..μπουρλπ...Μπουλμπουρήκρα...Μπουρμπουλήθρα (αμαν τι όνομα είναι αυτό λέεεμε) κ εμένα μου αρέσουν τα αστεία βιντεάκια...αλλά κ οτιδήποτε με κάνει να γελάω ;)

γου) Yποθέτω...βασικά είμαι 100% σίγουρος...ότι εδώ μου δείχνεις το τροχαίο. Eγώ το έχω πει. Με γυναίκες δεν τα βάζεις. Κρύβουν πολλά μυστικά όπλα για να μας κάνουν ζημιά όποτε το θελήσουν :P

Πάντως μου θύμησες κ αυτό...

http://img442.imageshack.us/my.php?image=23029227eb7.jpg