Παρασκευή, Μαρτίου 21, 2008

ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ.....

Προτεινόμενες αλλαγές στον τρόπο που μιλάτε για να πάτε μπροστά!!!!




  • Να γίνεται χρήση: Σοβαρά? Απίστευτο! Εντυπωσιακό!

Αντί του: Πω, πω κουφάθηκα ρε πο*στη!!!!!

  • Να γίνεται χρήση: Αυτή τη στιγμή είμαι απασχολημένος

Αντί του : Μήπως να σου πάρω και καμία π*πα?

  • Να γίνεται χρήση: Δε με απασχολεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένο ζήτημα

Αντί του : Στ'αρχ*δια μου!!!!!

  • Να γίνεται χρήση: Μου αρέσουν οι προκλήσεις

Αντί του: Γ*μώ την τύχη μου! Κι άλλη στραβή!

  • Να γίνεται χρήση: Δεν είχα σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα

Αντί του : Τι στο διάολο έχω να κάνω εγώ με αυτή την παπ*ριά!!!

  • Να γίνεται χρήση: Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειες μας

Αντί του: Να πάει να γαμ*θεί και να το κάνει μόνος του ο καρι*λης!!!!!

  • Να γίνεται χρήση: Δε γνωρίζει ο συνάδελφος το συγκεκριμένο πρόβλημα

Αντί του: Είναι εντελώς μα*άκας!!!!

  • Να γίνεται χρήση: Με συγχωρείτε

Αντί του : ΕΕ! Εσύ!!!!

  • Να γίνεται χρήση : Με συγχωρείτε Κύριε.

Αντί του: ΕΕ... Εσύ! Ναι , εσύ ρε μα*άκα!



  • Να γίνεται χρήση: Λυπάμαι αλλά δε μπορώ να σε εξυπηρετήσω

Αντί του: Δε γαμι*σαι λέω εγώ!!!!!

  • Να γίνεται χρήση: Επιτέλους αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειες της

Αντί του: Τι? Πήρε πάλι προαγωγή ? Αναρωτιέμαι πόσους από το διοικητικό συμβούλιο έχει τσιμπο*κώσει!

  • Να γίνεται χρήση: Μήπως θυμάσαι που τοποθέτησες τα έγγραφα που σου έδωσα?

Αντί του: Τι τα έκανες τα κ*λόχαρτα?

  • Να γίνεται χρήση : Νομίζω πως η πρόταση σου είναι ανεφάρμοστη

Αντί του : Καλά, σκ*τά έχεις στο κεφάλι σου?

  • Να γίνεται χρήση: Το νέο αίτημα του για αύξηση απορρίφθηκε.

Αντί του : Πάλι τα αρχ*δια του πήρε!

  • Να γίνεται χρήση: Πρέπει να συσπειρωθούμε όλοι οι συνάδελφοι

Αντί του: Πάμε παιδιά ! Όλοι μαζί να τους γαμ*σουμε τους κωλ*καπιτάλες!

  • Να γίνεται χρήση: Το φωτοτυπικό έχει τεθεί εκτός λειτουργίας

Αντί του: Πάλι χάλασε η μπακατέλα!

  • Να γίνεται χρήση: Οι συνθήκες εργασίας δεν είναι οι ιδανικότερες

Αντί του: Μπουρδ*λο έχουμε καταντήσει!

  • Να γίνεται χρήση: Το αποτέλεσμα ήταν μάλλον φτωχό

Αντί του: Καλά τόση ώρα για αυτή τη μα*ακία?

  • Να γίνεται χρήση: Καλημέρα κύριε Διευθυντά!

Αντί του: Καλώς τ'αρχ*δια μας τα δυό!


2 σχόλια:

SisSy είπε...

Πολύ καλά τα λες, συνιδητοποίησα
πρόσφατα πόσο έχει αλλάξει η συμπεριφορά μου και ο τρόπος που μιλάω, που εγώ ούτε μ...α δεν έλεγα κάποτε! Και τώρα έτοιμη είμαι
λίγο να με κοιτάξει κάποιος κάπως,
τον στολίζω λες και είναι ο χειρότερος εχθρός μου!!
Κατέληξα ότι φταίει η πίεση που τρώμε απ'ολους και απ'ολα!! Φταίει που έχουμε αφεθεί στο ρεύμα και μας πάει... Εγώ προσωπικά, τρόμαξα!
Από χθες προσπαθώ να επανέλθω..
Και πιστέψτε με θέλει μεγάλη προσπάθεια...

Achilleas είπε...

Έτσι είναι. Πίεση, άγχος, καθόλου χρόνος για εμάς, όλα αυτά επηρεάζουν αρνητικά την ψυχολογία μας. Ξαφνικά έρχεται η στιγμή που κοιτάμε για λίγο πίσω κ βλέπουμε πόσο έχουμε αλλάξει. Κ συνήθως η αλλαγή που προέρχεται από τις παραπάνω καταστάσεις μας κάνει πιο απόμακρους, πιο καχύποπτους, πιο εγωιστές, πιο..πιο, πιο..!! Το θέμα είναι να το καταλάβουμε, γιατί πολλοί δεν μπαίνουν καν στην διαδικασία αυτή, κ να προσπαθήσουμε να διορθώσουμε κάποια πράγματα ;)

Είναι δύσκολο, συμφωνώ...αλλά κ πάλι πιστεύω ότι όλα είναι στο χέρι μας :)