Τρίτη, Μαρτίου 18, 2008

Funny Cats

Οι περισσότεροι ξέρετε την αγάπη μου για τα κωπρόγ...για τα γατάκια!!! Ακόμα θυμάμαι τον μικρό μου Rockie που μου τον έφαγαν μια μέρα που το έσκασε από το σπίτι (γιατί άραγε :P). Ακόμα θυμάμαι τις γρατζουνιές του μλκα στα χέρια μου κάθε φορά που τον πείραζα. Ακόμα θυμάμαι το κυνήγι που έπεφτε κάθε φορά που με ξυπνούσε καθώς ερχόταν στο κρεβάτι μου, χωνόταν κάτω από τα σκεπάσματα, ανέβαινε στο μαξιλάρι κ άρχιζε τα γουργουρίσματα.
Ήταν γαμάτος ο πο*στης! Κρίμα που δεν έχω καμιά φώτο του να σας δείξω. Πάντως, αν θυμάστε τη σειρά dolce vita στο mega κ την τιτίκα (ε, ρε που τα θυμάμαι όλα ο άτιμος!!), θα καταλάβετε κ πως έμοιαζε.


Προς τιμήν του τα τρία επόμενα βιντεάκια λοιπόν!!





Προσωπικά μου άρεσαν οι ατάκες:

noone can escape the masterlock!!!
what was my lap time coach?
It's because I'm Jewish, isn't it?
pennis goes where?
They're all against me!!
I regret nothiiiing!!!





καιιιιι



hmm...here we go again!
Omg!!
haha...you missed!!!
Turn the gravity back on, Hal!
You win this time...Gravity!!!
they suspect nothing
Hehehehe

Δεν υπάρχουν σχόλια: