Πέμπτη, Μαρτίου 27, 2008

Στην Τουαλέτα...

Τελικά τα κατάφερα!! Είμαι ακόμα ζωντανός!!! Κ σας έχω κ έναν "μούρλια" διάλογο. Εγώ πραγματικά τον ευχαριστήθηκα κ ας είναι διάλογος του κ*λ...Όπα...επίπεδο :-P

Προσέξτε μη σας τύχει!!...

"Στην τουαλέτα.....


Μόλις είχα καθίσει, όταν ακούω μία φωνή απ

το διπλανό χώρισμα να μου λέει:

- Γεια σου, τι γίνεται;

Δεν συνηθίζω ν' αρχίζω

συζήτηση στην τουαλέτα, αλλά δεν ξέρω τι μ' έπιασε κι

απάντησα, λίγο σαστισμένος.
- Είμαι πολύ καλά!
- Κι ο άλλος λέει:

- Και τι κάνεις;


Μα τι ερώτηση είναι αυτή; Σ' εκείνο το σημείο σκέφτηκα ότι η κατάσταση ήταν λίγο περίεργη, και του απαντάω:

- Ε, ό,τι κι εσύ, ταξιδεύω!

Ενώ προσπαθώ να βγω έξω όσο

πιο γρήγορα μπορώ, ακούω κι άλλη ερώτηση:
- Μπορώ να έρθω από κει;


Αυτή η ερώτηση ήταν

υπερβολική για μένα, αλλά υπέθεσα ότι θα μπορούσα να τελειώσω ευγενικά τη

συζήτηση. Οπότε απαντάω :
- Καλύτερα όχι, έχω δουλειά αυτή τη στιγμή!


Και τότε ακούω τον άλλο να λέει νευρικά:


- Κοίτα, θα πρέπει να σε κλείσω. Είναι ένας μαλ*κας στη διπλανή τουαλέτα που απαντά συνεχώς στις ερωτήσεις μου!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: